Av og til kan det gi best effekt å samarbeide med en radiostasjon om å utvikle en felles redaksjonell aktivitet som engasjerer lytterne, skaper interaksjon med din merkevare og gir deg potensielle kundeleads.

Radiostasjonen har egne folk som bare arbeider med dette området og som har lang erfaring med å matche dine kommunikasjonsbehov med en aktivitet som skaper engasjement hos lytterne.

Slike aktiviteter har ofte mange hundre og av og til tusenvis av deltakere som melder seg på ved å sende en SMS, ”like” Facebooksiden din, eller registrere seg på et utsalgssted for å være med.

Velg artikkel:
Hva radioreklame kan brukes til
Hvorfor radio virker – og hvem du treffer
Hvor mye reklame trenger jeg?
Nøkkelen til suksess er en god spot
Råd til produksjon av merkevarespotter
Råd for å skape trafikk
Råd for å skape direkte respons
Promotions
Hvordan måles radiolytting?
Hvordan vet du om reklamen virker?

Kontakt oss på 21 55 59 10 for en uforpliktende prat.